Keresés ebben a blogban

2009. december 13., vasárnap

Hó hahó

Az ablakon kinézve ma reggel, ez tűnik a legaktuálisabbnak.
Dalban is létezik, a Kicsi Hang együttes zenésítette meg (tavaly jelent meg a Dúdoló című CD-n). Alulra fel is töltöttem :). Az alá pedig azt a rajzfilmet (!), amit Riskó Zoltán készített ebből a versből.

Hó hahó

Lábam alatt ropog a hó
Fehér minden földön-égen
Ez az, ami nekem való
Erre vártam egész évben!

Legjobb most a hópelyheket
Bekapni a levegőben
Nyelvem hegyén olvadjon el
Attól leszek jó erőben

Jó a jégen korcsolyázni
Szánkót húzni fel a hegyre
Vagy az utcán hógolyózni
Hóemberek jönnek szembe

Aztán ha már jéggé fagytam
Kezem-lábam megdermedve
Uzsgyi haza vár a paplan
Nem vagyok én jegesmedve!

Vacsorázom, ágyba bújok,
így szundítok hajnalig.
Ujjaimon megszámolom,
hány nap van karácsonyig.

u.i.: Az utolsó versszak a Zsubatta első változatában nem szerepelt, így a zenéből is kimaradt :)...







...................................................................................


Riskó Zoltán: Nyulász Péter - Hó hahó vers, rajzfilm:




3 megjegyzés:

  1. Köszi a verset, a zenét és a blogot :)
    Sok erőt a blogoláshoz!
    Kis lépés ez az emberiségnek, de óriási lépés Neked :)
    Mellékesen: ha megeszi a havat a gyerek, akkor nem lesz tőle beteg?

    VálaszTörlés
  2. :D
    És a levegőből benyalt hópehelytől nem lesz beteg a gyerek, ez bizonyos.

    VálaszTörlés